استرس قبل امتحان

وای خدا. نمیدونم چیکار کنم. هم هیجان زده ام هم وحشت زده. تو این فرصت کم نمیدونم چی بخونم. از کجا شروع کنم.  مسافرت عیدم مالیده شد ، رفت. من نمیتونم مثل بقیه کتابها رو بخونم چون فرصت ندارم. مجبورم برم جزوات موسسه پارسه رو بخرم. خدایی خیلی هم گرونه. جزوه هر درس 200-300 هزار تومنه.  فکر کنم همون 2 میلیونی که واسه اکراین کنار گذاشته بودم و باید جزوه بخرم... تلاشمو میکنم حالا تا ببینیم خدا چی میخواد... 

تازه اگه قبول نشدم برای سال بعد میخونم. جرقه این تصمیم وقتی زده شد که جهت مشاوره با همکار بسیار عزیزم( یوسف نویسنده وبلاگ خلوت دل یک دندانپزشک ) به وبلاگش سر زدم که همینجا ازش ممنونم بخاطر راهنماییهاش.

به هر حال تا زمانی که شماره نظام پزشکی و پروانه کارم بیاد یه 2،3ماهی تایم پرت دارم. بجای علافی بشینم درس بخونم نگم درس چیست. که سرمایه جاودانی است درس... 

برو بچ عزیز و دوست داشتنی برام دعا کنید...

نظرات 4 + ارسال نظر
نسیم پویان پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:38 ق.ظ http://jot.blogsky.com/

سرمایه ی جاودانیتو بچسب...

ok. البته حتما قبلش با یک مشاور بایس صحبت کنم. الکی که نیس. امتحان تخصصه. قبول شدنش سخته.

Masuod پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:54 ب.ظ

سلام لینکیدیم!!
چرا نگفتی بلینکمت؟؟؟؟
یا چه اسمی لینکت کنم همشهری؟؟؟

هاااااا. نلینکیدمت که ... اصلا من اومدم وبلاگتو ببینم؟ یادم نمیاد ...

یوسف جمعه 5 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:24 ق.ظ http://khalvatedelman.blogsky.com

با سلام
به ایمیلتون سر بزنید

مرسی از ایمیلتون خیلی خوشحالم کردین. اگه اجازه بدین از این به بعد بیشتر از طریق ایمیل باهاتون در ارتباط خواهم بود

مهاجر یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:54 ق.ظ http://www.1mohajer.blogsky.com

سرمایه جاودانی پوله
حالا به نظر شما پول بهتر است یا ثروت؟

پول و ثروت خوبن خیلی خوبن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد