مهاجرت آری یا نه؟

همینجا از همه دوستان نازنینم تشکر میکنم به خاطر اینکه نظراتتونو مطرح کردین... 

مرسی از همه  

حالا یه مسئله دیگه... 

اگه در این مورد هم نظری داشتین خوشحال میشم منو در جریان بذارین... 

با توجه به شرایط کنونی کشور (آن چیز که عیان است    چه حاجت به بیان است ) به نظر شما آیا مهاجرت به یه کشور دیگه که البته شرایط اقامتش راحت تر از کشورهای بزرگی مثل استرالیا ، کانادا ، امریکا ، ... باشه مثل کشورای اروپای شرقی ( رومانی ، اکراین ، مالدیو ، ... ) کار درستیه یا نه ، بایست سعی کنیم با همین شرایط بسازیم و بسوزیم ... 

اگه نظری داشتین یا اگه وبلاگی میشناسین که این موضوعو مطرح کرده یا اگه کسی هست که مهاجرت کرده از ایران یا اگه کلا با اصل مهاجرت مخالفین خیلی خیلی خیلی خوشحال میشم بیاین اینجا و نظر بدین ... 

یادتون نره هاااا 

با سپاس فراوان

نظرات 13 + ارسال نظر
زندگی زیبای من یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:10 ب.ظ http://zendgi-zibayman.blogsky.com


راستشو بخوای به نظر من هیچ جا کشور خود آدم نمیشه
ولی در کل بهتره از کسی بپرسی که رفته خارج از کشور برای زندگی
اون بهتر میتونه راهنماییت کنه
معمولا کسایی که تو ایران هستن یه بعدی به مسئله نگاه میکنن و میگن فقط اینجا نمونیم
این نظر من بود

البته که هیچ جا کشور خود آدم نمیشه. هر جا هم که بری بالاخره اونجا غریبه ای. بیشتریا به اون ور عادت کردن. بعضی ها هم روی برگشتن ندارن

یوسف دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:32 ق.ظ http://khalvatedelman.blogsky.com

سلام
مرگا به من که با پر طاووس عالمی
یک موی گربه وطنم را عوض کنم!

دکتر اینجوری نگو تو رو خدا.
اوضاع داغون تر از اون چیزیه که فکر میکنی هااا
البته من گفتم شرایط کنونی کشور.
اگه اوضاع بهتر شه مطمئن باش همه مهاجرا از اون طرف بر میگردن ایران
به امید اون روز

نسیم پویان دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:44 ق.ظ http://jot.blogsky.com/

اگه شرایطش رو داری شک نکن.

دارم در موردش فکر میکنم...

مانا دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:14 ب.ظ

سلام
من با مهاجرت به کشوری مثل رومانی یا حتی اندونزی و مالزی کاملا موافقم
فک میکنم اگه با فکر قبلی و با هدف انجام بشه میتونه آینده رو برامون روشنتر کنه

آره حتما باید با برنامه باشه. متشکرم

یوسف سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:39 ب.ظ http://khalvatedelman.blogsky.com

سلام
به فیلمای سامورایی علاقه زیادی دارم... اون روح حاکم بر زندگیشون... یه فیلمی قدیم دیدم و یه صحنه اش تو ذهنم ماندگار شد... و اون اینکه خانواده ای داشت از شدت فقر میمردن!... یکیشون رو یه پل عبور رهگذر رفت و گدایی کرد و یکی که رد شد پولی بهش داد... یکی دیگه از اعضای خانواده اون صحنه رو دید سریع رفت کتکش زد و پول رو به طرف برگردوند و به عضو خانواده خودش گفت(نمیدونم پسرش بود یا برادرش) ما اگه از گرسنگی هم بمیریم نباید گدایی کنیم!!!
حالا منظور من گدایی و این بحثها نیست... منظورم اینه که ما اگه از گرسنگی هم تو ایران بمیرم باید شعار سربداران رو بدیم:
سر به دار می دهیم
اما تن به ذلت نمی دهیم!

من که دیگه جراٌت ندارم رو حرف شما حرف بزنم
میترسم از برعهده گرفتن حضانت بنده انصراف بدین

نونوچه سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:41 ب.ظ http://nonoche.blogsky.com

سلاممممممممممممممممممممممم سحر جونم!!! من از سفر خوشمممممممممممم میاد ... ولی واس اسکان نوچ!!! سفرم هر کشوری جز کشورای اعراب رو دوست دارمممممممممممممممم
بیشتر فرانسه و ایتالیا ...
در مورد مهاجرت هم نمیدونمممممممممم!!! اگه شرایطش رو داری از راه تحصیل وارد شو!!!
از آشناهامون هر کی رفته حس پشیمونی بهش دست داده!!! میگن واس تفریح خوبه ... ولی زندگی نه!!!

آشناهای ما هم پشینونن
منم عاشق سفرم ولی نه کشورای عربی

مهاجر سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:43 ب.ظ http://www.1mohajer.blogsky.com

درستش اینه که تو کشور خودمون بمونیم و از فرهنگ و تاریخ خودمون دفاع کنیم اما تو این اوضاع بود و نبود ما فرقی نداره چون مملکت افتاده دست یک عده... (خودتون میدونید) حالا که مجبوریم و چاره ای جز مهاجرت نداریم با این قضیه موافقم. اگه پول و تخصص نداری کانادا رو به کلی فراموش کن کانادا جدیدا سختگیریش بیشتر شده. البته کشورهای اروپایی هم تنها راهش سرمایه گذاری یا دایر کردن یک شرکته. فقط میمونه آمریکا که گزینه آخره چون اگه گرین کارت برنده بشی میتونی بری. این نظر من بود. برای اطلاعات درست و مناسب به سایت مهاجرسرا سر بزن
mohajersara.com

وااای دست رو دلم نذار که خونه
کو کجا رفت اون ایران ، سرزمین اهورایی مون.
این عربای اومدن همه چیو ازمون گرفتن و چی بهمون دادن.
آخ که منم چقدر خوش شانسم به محض اینکه دوره جدید ثبت نام کنم گرین کارتو میبرم
مرسی از راهنمایی هات

نونوچه سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:14 ب.ظ http://nonoche.blogsky.com

هه!!! سحر جونی گفتمممممممممم جز کشور اعراب!!!
اوووووف!!! از اعراب متنفرم همی با طعم فلفل قرمز!! اوووووف!!! چه داغههههههههههههههههه!!!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:49 ب.ظ http://1368910.blogfa.com

حتی اگه ایران نابود بشه بازم من کشورمو دوست دارم وهرگز حاضر نیستم از ایران برمخودم از این همه وطن پرستی تعجب کردم

منم عاشق ایران و ایرانی ام. ولی ایکاش ... وجود نداشت.

رکسانا سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:39 ب.ظ http://iranbanooo.blogsky.com

سلام سحر جان .
من خودم شخصا ترجیح میدم توی ایران باشم و کنار هموطنان خودم . ولی خوب باید خودت معایب و مزایای هر دو طرف را برای خودت بسنجی .
موفق باشی

متشکرم خانومی

Masuod چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:02 ب.ظ http://khoone-mojarradi.blogsky.com

چی هموجور گل واژه تف میدی؟؟؟؟
کی گفته اوضاع خرابه؟!؟!؟!
گشنه موندی یا تشنه؟؟؟؟
تو خیابون لختت کردن که میگی اوضاع خرابه؟؟؟
یه نگاه به همین افغانستان خودمون بنداز؛چند وقت پیش یه شب توی یکی از محله های پایین شهرهمین مشهد خودمون داشتم قدم میزدم.
فکرشو بکن
توی یکی از محله های پایین شهر مشهد ساعت 10شب توی یه کوچه 3متری ، یه مرد تنها داره قدم میزنه
فکر میکنی کدوم کشور اینقدر امنیت داشته باشه
اگه توی انگلیس همین کار را بکنی،هر متر چهار بار لختت میکنن.
یه بنده خدای افغانی را دیدم 1کیلو بال مرغ خریده بود
به چشماش میکشید میگف: ایران بهشته... احمدی نژاد قنده.... خدا پدر احمی نژاد را بیامرزه...
میگف توی افغانستان گوشت خر گیرت نمیاد بخوری!
تازه اگرهم گیرت بیاد باید با ترس و لرز بخوری!!!
فک میکنی رمانی از این جا بهتر؟
تازه همون آمرکا الان هشتش گرو نهشه!
کانادا را نمیدونم ولی استرالیا اگه خوب بود به افغانیا مفت مفت اقامت نمیداد
دیگه اگه حرفی گپی داشتی ماهستیم

آخر مثبت اندیشی
خدمت میرسیم داداش.

مهاجر چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:22 ب.ظ http://www.1mohajer.blogsky.com

یه جا خوندم نوشته بود آدم خواب رو میشه بیدار کرد ولی کسی رو که خودشو به خواب زده نه

منم یه جا خوندم :سخته فهماندن چیزی به کسی که برای نفهمیدنش پول میگیره

مهدی مشایخی چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:32 ب.ظ

سلام، من داشتم در مورد مهاجرت توی google سرچ می کردم که این لینک وبلاگ شما رو پیدا کردم.البته خوب 1.5 سال از مطلب شما گذشته.این موضوع برای من یک دغدغه خیلی بزرگه و خوشحال میشم بدونم در نهایت شما به چه نتیجه ای رسیدی؟

اگه امکانشو داری مهاجرت کن .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد