برنامه های من برای سال 91

 امروز روز اول سال 91 هستش و من خیلی جدی تر به آینده ام فکر میکنم و برای امسال برنامه های زیادی خواهم داشت و با یه دیدگاه مثبت سال جدیدو شروع کردم و مطمئنم که امسال موفق تر از سال قبل خواهم بود. البته با عنایت خداوندگار مهربانم.

 

باید تزمو دفاع کنم. زودتر برم سر کار و از لحاظ اقتصادی مستقل بشم . حتما حتما باید کلاس زبان انگلیسی مو دوباره شروع کنم و اینبار جدی تر . با یه برنامه ریزی دقیق شروع کنم برای تخصص بخونم برای امتحان سال آینده . برای خرید یه آپارتمان کوچولوی شیک برنامه ریزی کنم و باید سال آینده همچین روزی داشته باشمش . برنامه ریزی کنم برای خرید هیوندا کوپه نازنینم که وقتی میبینمش دل تو دلم نیست (میخوامش اساسی) . برنامه مهاجرتم به رومانی رو جدی تر بگیرم و مکاتباتمو با دوستانم در رومانی افزایش بدم تا بتونم تصمیم عاقلانه ای بگیرم. 

سال دیگه همین موقع کارنامه اعمالمو تو سال 91 ارزیابی خواهم کرد. 

خدای نازنینم من همت میکنم تا بتونم برنامه هامو پیش ببرم و ازت خواهش میکنم در تمام مراحل کمکم کنی و تنهام نذاری...

نظرات 6 + ارسال نظر
Masuod سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:51 ب.ظ http://khoone-mojarradi.blogsky.com

بازم اول اول اول...
خونه تکونی کردی !!!
من هم میخواستم بک گراند وبمو عوض کنم ولی اصلا حال نداشتم
عیدت مبارک سحری

آره دیگه دکوراسیونو عوض کردیم هموووووووووووجور
عید تو هم مبارک مسعودی

مهاجر چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:16 ق.ظ http://www.1mohajer.blogsky.com

عزیز جان اینجا از ۱ دقیقه بعدت خبر نداری چی میشه چه برسه بشینی براش برنامه ریزی کنی. یهو احمدی میاد از روی باد شکم یه حرفی میزنه و همه چی زیرو رو میشه اونوقت شما میگی باید سال دیگه همچین موقعی خونه و ماشین داشته باشم
اگه کار گیر آوردی منم خبر کن
کاری که بشه به اینایی که آرزوشو داری رسید

با فرض اینکه احمدی و امثالهم یه سکته قلبی مغزی و...بفرمایند ایشالاه همه مون به آرزوهامون میرسیم

Masuod چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:37 ق.ظ http://khoo

هوی بیتربیتا به رئیس..... منتخب م.لت توهین میکنید پدر سوخته!!!
بدهم .....
پدر سوخته ها

تو که باز اینجایی... برو خونه رضا اینا یه سر بزن بهشون عیده ناسلامتی...صله رحم واجبه

بیتا چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:41 ب.ظ

ایشالله کارنامه 91 همینطوری که دوست داری باشه

مرسی خانومی

نسیم پویان جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:31 ب.ظ http://jot.blogsky.com/

ورود به این عید سعید باستانی بنا به دلایل فنی برای شما مسدود می باشد . لطفا اصرار نفرمایید!
عید شما مبارک

مانا شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:57 ق.ظ http://www.manaasemani.blogfa.com

ایشالا همه چی وفق مرادت باشه گلم
راستی دندونپزشکی میخونی؟؟
یه خورده برنامه هات شکل منه!!!مثل آرزوهای من!!!

مانا جونم داشتم همین الان یه نامه به صندوق پستیت میفرستادم ممنون میشم وقت کردی چکش کنی. بوس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد