به نام عشق میخوانم...

 

 

 

 

 

 اگر من ترک ارباب وفا کردم پشیمانم             اگر اینگونه بـا ساقی جفـا کردم پشیمانم

من از عمـری کـه بـا زاهــد فنــا کردم             من از جوری که در راه خدا کردم پشیمانم


من امشب گوشه میخانـه می مـانم             کــــــه داد از سـاغـــر و پیـمانــه بستــانـم

بــه هـر جـا پـا گـذارم کینـــه هـا بینم             هــــــزاران چهـــــره در آئینــــه هـــا بینـــم


چه جایی خوش تر از میخانه بگـزینم             مــن اینجــــــا مـــست و حیـــــــــرانــــــــم


من امشب گوشه میخانـه می مـانم             کــــــه داد از سـاغـــر و پیـمانــه بستــانـم

در اینجـــا هـر کـه در دل بـــاوری دارد              در اینجــا هــر غمــــی خنیــــاگــــری دارد


کـه در میخانه حتی دشمنت بـا خود              بجــای دشنـــه دستــش ساغـــــری دارد

من امشب گوشه میخانـه می مـانم             کــــــه داد از سـاغـــر و پیـمانــه بستــانـم
 

در اینجا جز به کوی یار راهی نیست             در اینجـا جــز مهیـن دلدار شاهـی نیست
 

در اینجا پادشاه عـاشقان ساقیست             که او هم گاه گاهی هست گاهی نیست
 

در اینجا خون مردم خفته در خون نیست 
در اینجـــا چهــره آزادگــــــی گـــم نیست

در اینجا تخت شاهی دوش مردم نیست
 

به نام عشق میخوانم

من امشب گوشه میخانه  می مانم 

 

 

نظرات 9 + ارسال نظر
غریبه سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:42 ق.ظ

انان که با افکاری پاک و فطرتی زیبا در قلب دیگران جای دارند را هرگز هراسی از فراموشی نیست چرا که جاودانند


مرسی بوووووووووووووووووووس

Masuod سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:10 ق.ظ http://khoone-mojarradi.blogsky.com

شعر قشنگی بود.....
از چرت و پرت های من بهتربود
اسم شاعرش را ننوشتی!
من هم گاهی در وصف بعضی رفقا شعر میگم ولی همش هزلیاته

سلااااااااااااااام مسعودی پیغامات رسید
من هموجووووور خِرااااااااااااااااب رفاقتتیم داداش
مرسی
شاعرشو نمیدونم از آهنگایی یه که همای خونده
میام بهت سر میزنم

پرچانه سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:40 ق.ظ http://forold.blogsky.com/

این شعر از کی بود اونوخت؟

دقیق نمیدونم نویسنده شو ولی این شعرو همای عزیز خونده

مهاجر سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:23 ب.ظ http://www.1mohajer.blogsky.com

ایول به شما

ali سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 04:05 ب.ظ

Masuod سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:13 ب.ظ

چی شد نتونستی جدا کنی ؟ خودم جدا کنم ؟
اندر کف اون ایجاد انگیزه تیم

بلد نیستم خوووووووووووووووووب وایستا تلاشمو میکنم حالا
مسعود از من گفتن از تو نشنیدن یه روز به حرف من میرسی که خعلی دیره

بیتا چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:15 ق.ظ

یه دوست حقیقی مثل بارون نیست که بباره و قطع بشه
یه دوست حقیقی مثل هواست
اگرچه ممکنه ساکت باشه ولی همیشه کنارته

دوست دارم بیتا جونی
یه روز بیا مشهد میخوام ببینمت
بوووووووووووووووووس

غریبه پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:30 ق.ظ

گرفتن آزادی از مردمی که نمی خواهند برده بمانند سخت است
اما دادن آزادی به مردمی که می خواهند برده بمانند سخت تر است...

با آرزوی رسیدن به بزرگترین آرزویمان : آزادی

مرسی دوست خوبم

Masuod جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:58 ب.ظ

هی.............
سلاممممممممممممممم......
من زنده ام!!!
هنو نتونستی لینکاتو جدا کنی؟!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد