...(11)

  

 

 

من آن گلبرگ مغرورم که میمیرم ز بی آبی 

 

 

ولی با خفت و خواری پی شبنم نمیگردم 

 

نظرات 9 + ارسال نظر
مهاجر جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 04:40 ب.ظ http://www.1mohajer.blogsky.com

یک قطره عشــق والاتر از یک اقیانوس عقل است..

مهاجر جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 04:41 ب.ظ http://www.1mohajer.blogsky.com

راستی آهنگ وبلاگت خیلی زیباست

متشکرم...

پریا جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:50 ب.ظ

اخه شبنم های امروزی از زهر حلائل هم بدترند! سیراب نمیکنن هیچ تمام رگبرگ هاتو می سوزونن اخرشم میگن گلبرگ سوخته که به درد نمیخوره!


بسیار بجا و پر معنا...
متشکرم پری عزیز

غریبه یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:08 ق.ظ

بهروز وثوق میگفت:رفیق آلوچه نیس بش نمک بزنی
عاشقت نیس بش کلک بزنی ...
رفیق مقدسه , باید جلوش زانو بزنی...

Masuod یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:05 ق.ظ http://khoone-mojarradi.blogsky.com

سلام
زیبا بود...
هم شعرت
هم عکست
هم نصیحتت ؛ ممنون

نادیا یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:36 ق.ظ http://www.bbcnews.parsian.loxblog.com



سلام خوبی؟چه وبلاگ جالبی؟خیلی خوشم اومد.مایلی تبادل لینک داشته باشیم؟اگه مایلی منو با اسم {بی بی سی نیوز} بلینک.تو هم بیا تو وبمو بگو که با چی بلینکمت؟حتما بیا منتظرتم فقط نظر یادت نره.
منتظر حضور گرمت در وبسایتم هستم.روز خوبی داشته باشی.


امین یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 04:21 ب.ظ

چی بگم وقتی که آفتاب نمیتابه وقتی بارون نمیباره
وقتی مرغ زخمی شب روی دیوارای خونمون مناله
وقتی دیواری به دستی نمیلرزه دل سلاخی از این بغض پر از خون نمیترسه چی بگم
زندگی با این همه غم نمی ارزه..............

من نه آنم که زبونی کشم از چرخ فلک
چرخ برهم زنم ار غیر مرادم گردد

بیتا یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:04 ب.ظ

من اون خاکم به زیر پا ولی مغرور مغرورم
به تاریکی منم تاریک ولی پر نور پر نورم
اگه گلبرگ بی آبم به شبنم رو نمیارم
اگه تشنه تو خورشیدم به سایه تن نمی کارم
من اون دردم که هر جایی پی مرحم نمی گرده
چه غم دارم اگر دنیا به کام من نمی چرخه

سلام .مرررسی سحر جون ،کارت عالیه عزیزم
شادباشی دوستم





بسیار زیبا...
سلام بیتا جون ... مرسی عزیز دلم...
تو هم شاد و پیروز باشی گلم

حسام شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:43 ق.ظ

حرفی داشت..حرفی..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد