...(۱۲)

 

 

 


 و این فایلو  هم برو ببین ، زیباست...

نظرات 13 + ارسال نظر
مانا سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:10 ق.ظ

Masuod سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:10 ق.ظ http://khoone-mojarradi.blogsky.com

این چیه گذاردی رو وبت؟؟؟؟
چه عکسیه؟
اون فیلمه چیه؟ کسی توش سرش لخت نباشه!


همه شون سر لختن...

بزن اون دانلود قشنگه رو...

مهاجر سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:20 ب.ظ http://www.1mohajer.blogsky.com

آفرین زیباست


مرسی امین جان

مهاجر سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:03 ب.ظ http://www.1mohajer.blogsky.com

فایلو دانلود کردم خیلی زیبا بود. یک نابغه کوچولو
همش ۱۱ سالشه خاک بر سر من
اگه ایران بود تا الآن به جرم به خطر انداختن اسلام و نظام کشته بودنش

این عکسها رو ببین:
jackieevancho.com/us/photos




دیدم جالب بود مرسی عزیزم

پریا سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:59 ب.ظ

گاهی خدا درها را می بندد و پنجره ها را قفل می کند
زیباست که فکر کنیم شاید بیرون طوفان میاید و خدا می خواهد از ما محافظت کند...

پریا سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:14 ب.ظ

دختره به این کوچولویی چه صدایی داشت!

عاشق صداشم...

بیتا سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:48 ب.ظ

چه دعایی کنمت بهتر ازین که خدا پنجره ای رو به اتاقت باشد:)

*چه کلیپ جالبی بود .ممنوووون گلم


قابلی نداشت خانومی...

Masuod چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:44 ق.ظ http://khoone-mojarradi.blogsky.com

حالا کیا هستن؟
می ارزن دانلود کنیم؟
بزنم اون دانلود قشنگه رو؟

یه اجرای زیبا از jackie evancho

غریبه پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:26 ق.ظ

پرواز کن آنگونه که می‌خواهی
و گرنه پروازت می دهند آنگونه که می‌خواهند

عمری است که پرواز رویای من است...
افسوس...
بالهای پروازم را شکسته اند...

پرچانه پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:08 ق.ظ http://forold.blogsky.com/

ببخشید عزیزم تقصی لینکدونیم بود

خواهش میکنم خانومی ...
مرسی اومدی

Masuod پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:06 ب.ظ

من چند بار اومدم ولی نوشته ی روی عکس را نخوندم خیلی باحال بود

خسته نباشی عزیزم

امین جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:31 ب.ظ

در این حال مستی صفا کردم تورا ای خدا من صدا کردم
از این روزگاری که من دیده ام چه شبها خدایا خدا کردم
نهادم سر سجده بر خاکت به درگاهت امشب دعا کردم
شراره عمر فانیه من طلوع جاودان تویی تو
نشان نا تمامی من توان بی نشان تویی تو
تو شور عشقم داده ای مرا تو رسوا کرده ای
به کوی اهل دل مرا تو مست و شیدا کرده ای
کجا روم که چاره ساز ای خدا تویی
نیاز هرچه بی نیاز ای خدا تویی............................

مرسی امین عزیز بسیار زیبا. ممنونم

حسام شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:43 ق.ظ

آمین..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد