خانه به دوش (همای)

 

 

 ما را که به جز توبه شکستن هنری نیست

با زاهد بی مایه نشستن ، ثمری نیست

برخیز جز این چاره نداری که در این جا

جز جام می و مطرب و ساقی خبری نیست

جز جام می و مطرب و ساقی خبری نیست

ما خانه بدوشیم ، ما باده فروشیم

ما خانه بدوشیم ، ما باده فروشیم

جز باده ننوشیم ، ننوشیم ، ننوشیم

ما حلقه به گوش ، حلقه به گوش ، حلقه به گوشیم

در کلبه ی ما ، سفره ی ارباب و فقیرانه جدا نیست

در حلقه ی ما ، جنگ و نزاعی به سر شاه و گدا نیست

ما مطرب عشقیم ، مطرب عشقیم (مطرب عشقیم،مطرب عشقیم)

در کعبه ما جنگ رسیدن به خدا نیست

 

ای زاهد دیوانه

 وا کن در میخانه

می زن دو سه پیمانه که ما خورده می و رفته ز هوشیم 

می زن دو سه پیمانه که ما خورده می و رفته ز هوشیم

باده بده باده بده باده بده باده بنوشیم 

    آهنگ


نظرات 7 + ارسال نظر
غریبه سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:14 ق.ظ

ای جانم

خراب ه تیم رفیق خراب

kherabbb

چه کردی

وا کن در می خانه می زن دوسه پیمانه

به سلامتی خودم و خودت
و همه ایرانی های باحال و با مروت ...
جوووووووووووووووووووووونم

پرچانه سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:54 ق.ظ http://forold.blogsky.com/

هوووووم همای واقعا معرکه ست

همای بی نظیره...

sina سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:44 ب.ظ

kheyli khoshgele sahar joooooon
ما خانه بدوشیم ، ما باده فروشیم

ما خانه بدوشیم ، ما باده فروشیم

جز باده ننوشیم ، ننوشیم ، ننوشیم

مرسی سینا جووووووووووووووون

مانا سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:23 ب.ظ

ما را که به جز توبه شکستن هنری نیست!!!!!!!!!!
عالی بود

ممنون خانمی

مهاجر سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:36 ب.ظ http://www.1mohajer.blogsky.com

کم پیدا شدی زیر پاتو یه نگاهی بکن

امییییییییییییییییییییییییییییییین

شکیب آنلاین سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:28 ب.ظ http://shakibonline1.rozblog.com/

سلام آجی !
ممنون اومدی عضو شدی
آجی خودم هم اطلاع دارم که آجی مربوط به زیان مشدی نمره ! ، ولی ازش استفاده می کنم
آجی جونم پس کی این کلاس فرانسه رو شروع می کنی !
آجی جونم تو انجمنم یه سوال شده که موبرم چند تا معنی داره ، من 3 تاشو پیدا کردم ولی فکر کنم 5 تا باشه نه !
می شه کمک کنی ؟
راستی آجی توی وبلاگ هم یه کامنتی چیزی بده ، من حواس پرتم ها

خواهش میشه داداش
در اولین فرصت میام انجمن

bita چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 04:01 ب.ظ http://shabahng.mihanblog.com


merci bepacou


salut .
comment allez-vous?
quoi de neaf ?


sahar Je t'aimeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee


au revoir





ای جانم ای جانم
خوب خانومی منکه نفهمیدم که معنیش چی میشه خوب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد