فارغ التحصیلی

 

 دوستای خوبم .مدتی بود که از خودم و حال و روزم چیز زیادی نمینوشتم. همش درگیر کارای پایان نامه ام بودم که به لطف خدا چهارشنبه همین هفته جلسه دفاعم بود و بالاخره تموم شد  . طبیعتن باید خیلی خوشحال باشم و البته که خوشحال هم بودم                     

یعنی هموجووووور داشتم شادمانی میکردم که...

 

 میگم تا حالا دقت کردین بعضی وقتها این روزگار (  )  چنان حواسشو جمع میکنه ببینه کی خوشحالی تا یه غم و غصه توووووووووووووووووووووپ بندازه وسط زندگیت و خوشحالیتو تارو مار کنه. واسه من که این جوری میشه گاهی  .  

بگذریم حالا. بی خیال. وای خدا دیگه تحمل اینهمه غم و غصه رو ندارم.کم اوردم به خدا...  

 

.

خوب حالا که دفاع تزم تموم شد تازه اول گرفتاری ها شروع میشه. از فردا باید بیفتم دنبال کارای فارغ التحصیلی و کارای اداری نظام پزشکی. آره کلی کار دارم. این روزا هم باید یه برنامه ریزی دقیق بکنم برای زبان انگلیسی... نباید وقتمو به بطالت بگذرونم...  الان اولویت اولم کارم هستش و بعد زبان ... 

ولی خداییش انگار یه کوه رو از جلو پام برداشتم. این پایان نامه ام منو کشت خدا وکیلی... 

بهرحال تموم شد. 

 جا داره همین جا تشکر کنم از: 

 عزیزترین دوستم بیتاجون که تو این مدت کلی بهم دلداری میداد و آرومم میکردو کنارم بود. 

 

 

مرسی بیتاجونم بخاطر این گل های قشنگی که برام فرستادی .خانووووم تو خودت گلی عزیزم         

  

ممنونم از یوسف همکار عزیزم که در مسائل کاری  راهنماییم میکرد و در مشکلاتم تنهام نذاشت 

    

  

 و کامران عزیزم که به من لطف بسیار داشت و بهم انرژی مثبت میداد و در ارائه تزم کمکم کرد.        

                                                       

 و ممنونم از همه شما دوستای نازنینم که میاین بهم سر میزنین.دوستتون دارم .بووووووووووس.     

       

     

            

 

نظرات 11 + ارسال نظر
مانا شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:55 ق.ظ

مبارک باشه خانم دکتر عزیزم
واقعن این پایان نامه مثل یه غوله که شکستن شاخش ایول داره!!!!
بازم مبارک باشه

مرسی خانوم دکتر. راستی نمره ام 20 شد مانا جونم . خوشحالم.

بیتا شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:35 ب.ظ

موفق باشی سحر جون
ممنون از لطفی که به من داشتی

مرسی بیتا عزیزم. بوووووووووووووووووووووووووووووس

Masuod شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:55 ب.ظ http://khoone-mojarradi.blogsky.com

سلام
الان دیگه دکتری دیگگگهههه؟؟؟؟؟؟؟
ما هم شنیدیم خوشحال شدیم ...
تبریک میگم
ایشا ا... یه روز شما هم بیای و فارق التحصیلی مارو تبریک بگی....

سلام مرسی مسعودی. فارغ التحصیلیتو که چه عرض کنم. اگه یه روز این غلط املایی هات کم بشه من اون روزو برات جشن میگیرم. نشد یه جمله بنویسی توش غلط املایی نباشه. فارق التحصیلی؟!!!!!!!!

یوسف شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:17 ب.ظ http://khalvatedelman.blogsky.com

سلام
مبارک باشه

سلام یوسف جان. ازت خیلی خیلی ممنونم.

پریا یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:57 ق.ظ

ای ول خانم دکتر. بالاخره تموم شد دیگه. چه خوشحالی هایی کردیا
ایشالا همیشه خوشحال باشی و تو برنامه های آینده ات با تلاشی بیش از پیش جلو بری.

به به سلام خانوم دکتر. تموم شد بالاخره...
مرسی پری ناز جون. شما هم همینطور. شاد و پیروز باشی گلم.

مهاجر یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:28 ق.ظ http://www.1mohajer.blogsky.com

تبریک میگم..امیدوارم در همه مراحل زندگی به خواسته هاتون برسیدS042:]
شاد وسلامت باشید

ممنون امین جان. و همینطور شما...

پرچانه سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:56 ق.ظ http://forold.blogsky.com/

خدا رو شکر که تموم شد دوسی
موفق باشی
میگم شیرینی یادت نره ها

خدارو صد هزار مرتبه شکر...
مرسی عزیزم.
شیرینی چشم در خدمتیم عسل خانمی...

حسام سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:39 ب.ظ http://hiblogname.mihanblog.com/

سلام ابجی جون خوبی؟؟؟
خیلی خوشحال شدم که توی اولین ورودم دیدم که...دکترشدی و....خانوم شدی و...خوشحالم که هستی.مبارکه

سلام عزیزم. خوبم. ممنونم .

حسام سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:43 ب.ظ http://hiblogname.mihanblog.com/

راستس ابجی لینکت کردم خواستی لینکم کن .شاید منم بتونم بیام امریکا

مرسی. لینکت کردم. نگو شاید بیای بگو حتمن میای امریکا
فعل ها رو دقت کن. انگار که من الان اونجام که میگم بیا...
بایس فعل رفتن به کار ببریم ولی ما ته مثبت اندیشی شدیم دیگه...

کامران جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:58 ق.ظ

salam sahar jonamam

khaili khoshhal shodm ein postet ro didam
alan tazeh az safar bargashtam

faravan behet shadbash migam
va vasatt arezoii behtarinn ha ro daram
be omide sherkat dar defeh Takhasoseton
ein dafeh man ro ham davat konin



سلاااااااااااااااام کامران جونم.
چه عجب تشریف فرما شدین. سفر بخیر. خوش گذشت بوستون؟
ممنونم عزیزم. ممنونم به خاطر اون همه لطفی که برای تزم داشتی بهم.
مطمئنن تخصص میخونم چه تو ایران چه امریکا.
شما که صاحب اختیارید حضرت آقا

حسام شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:38 ق.ظ

مبارک باشه..
حسام اینجا هم زیاد داریما..

ممنونم.
با تو میشین 3 تا حسام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد