نشر مقاله

 چقدر الان خوشحالم 00000442.gif   . الان ساعت 1:20 دقیقه بامداد هستش 

  

ومن اومدم ایمیل هام رو چک کنم که دیدم استادم یه ایمیل داده که 

 

 مقاله پایان نامه مو تصمیم داره بعد از ترجمه ارسال کنه برای: 

 

  ( The Journal of preventive dentistry  (United States 

 

 شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے       اینم به سلامتی بزرگترین آرزوی من، آمریکا   شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے  

 

          

 

نظرات 14 + ارسال نظر
نسیم پویان سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:31 ق.ظ http://jot.blogsky.com/

خانم دکتر هم داره میپره. سحر جون کارت درسته دیگه...

مرسی نسیم جونم. خدارو شکر.... ولی پریدن به این راحتی ها نیست که. اینا مقدمات ابتداییش هستن...
یعنی میشه من یه روز از آمریکا آپ کنم؟

پرچانه سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:54 ق.ظ http://forold.blogsky.com/

جدی؟
نگفته بودی اینقدر کارت درسته ها نگفته بودی

آره دیگه عزیز دلم.

بیتا سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:31 ب.ظ

خیلی خوشحال شدم سحر جون ،تبریک میگم
امیدوارم سیر صعودی موفقیتهات همینطور ادامه پیدا کنه

Je t'aimeeeeeeeeeeeeeeeee

au revoir

جوووووووووووووووونم بیتای نازم. مرسی عزیزم.

مهاجر چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:55 ق.ظ http://www.1mohajer.blogsky.com

چی شنیدم!!
ایشالا آپهای بعدی از آمریکا
باتون آرزوی موفقیت میکنم

البته آرزو بر جوانان عیب نیست. فعلن که در حد توهمه امین جان.جدی نگیرش. ولی در تلاشم . به امید اون روزی که توهم تبدیل به واقعیت بشه. یعنی میشه. باید بشه. این باید بشه رو کامران بهم یاد داده... تو هم همیشه همینجوری بگو در مورد همه کارهات...
به خصوص شغلت.

مهاجر چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:34 ب.ظ http://www.1mohajer.blogsky.com

ممنون از دلگرمیت و راهنماییت
آره٬ باید بشه

باید بشه ، پس میشه...

مانا چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:40 ب.ظ

خوب دست ماروهم بگیر دیگه
همیشه شاد باشی

مانا جونم مرسی عسلم. شما هم شاد و پیروز باشین.
بوس

پریا چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:03 ب.ظ

ای ول خانوم دکتر. به این میگن پایان نامه! نه مثه این پایان نامه های آبکی که مجله های داخلی هم چاپش نمیکنن.
باریک اله. ایشالا رفتید آمریکا منم از آلمان دعوتتون میکنم بیاید بریم آلمان گردی!

دمت گرم دکتر پری...
تازه در تلاشم مقاله مو بفرستم به ژورنال های دارای IF بالاتر. اگه بشه.
چه آلمان گردی بکنیم ما...

مسافر پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:44 ب.ظ http://doncorleone.blogsky.com

رسما تبریک میگم

متشکرم دوست عزیز

مهاجر پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:30 ب.ظ http://www.1mohajer.blogsky.com

برو اینجا خوشحالترشیhttp://www.toxel.com/inspiration/2012/05/29/finger-paintings/
راستی آهنگ زیباییه

رفتم . جالب بود. مرسی .
مرسی .... واسه گل روی کامی این آهنگو گذاشتمش.

کامران جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:17 ق.ظ

bazam salamm

baba sahar emrikaeii (shar USAeiii
dasteh ein bache haton ro ham begirinn khanom Dr

baba ona ham del daran
chera ein ghad del misozonii

dele shekastan honar nemibashad khanom Doctor

okay, khoshhalam ke karat khob pish mireh o darii ye Dr. vaghei mishi
baba scientist
baba journal
baba paper

omidvaram harche zodtar maghalat chap sheh oo shirinesh ke khodet behtar midonii man chi dos daram ham yadet nareh

I look forward to meeting you in USA soon

Cordially
Kami

بازم علیک سلام. چه اسم باهالی روم گذاشتی : sahar USA
ممنوم عزیزم.
آخه کامران جان من چه جوری یه پرس شیشلیک مخصوص از شاندیز برات بفرستم امریکا خوووووووووو؟ پاشو بیا ایران یه شام توووووووووووووپ در خدمتیم. بیا دیگه... زووووووووووود هااااااااا . منتظرم

نسیم پویان جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:14 ب.ظ http://jot.blogsky.com/

راستی ی سوال واسه قبولی تو رشته دندانپزشکی چقدر میخوندی و چطوری؟ سال اول قبول شدی؟
درساش چطوره ؟ راحته؟
شرایط کاریش؟

نسیم جون عزیزم کلا واسه رشته های پزشکی و دندانپزشکی باید زیاد درس بخونی و با یه برنامه دقیق و منظم... من سال اول قبول شدم. درساش خوبه . به اندازه پزشکی سخت نیست ولی یه قسمت اصلی رشته ما برمیگرده به واحد های درسی عملی .مهارت دست و دقت زیاد. شرایط کاریش هم إی بدک نیست

حسام شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:37 ق.ظ

سلام ؛

تبریک...

سلااااااااااااااااااام
مرسی

Masuod شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:23 ب.ظ

سلام
sahar USA
همون بهتر که بری امریکا و دندون امریکایی ها را خراب کنی
آخه خانومای دندون پزشک اصلا کارشون خوب نیس.
یه بار تویکل زندگیم رفتم دندون پزشکی ، شانس من خانوم بود ف اصلا اسموش نخوندم و نوبت گرفتم.
دندون را درس نکرد که هیچ....
3تا کناریش را هم خراب کرد

سلام
حقته
دلم خنک شد

Masuod یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:00 ب.ظ

نمی تونی از همکارت دفاع کنی نه؟!!!!

من به همکارام چیکار دارم. مهم اون بلاهایی یه که سر تو اومده و دل ما را خنک نموده است
بعدشم کار ، کاره دیگه... زنو مرد نداره... هر کسی میتونه تو کارش وارد باشه یا نباشه. به زن بودن یا مرد بودنش ربطی نداره.
برای امتحان بیا یکی از برو بچ رفیقاتو که خعلی اذیتت میکنن بفرستیم پیش یکی ار همکارام که آقاست ( مرده)
بعد ببین چه بلایی سر اون دندونای رفیقت میاره...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد