سلام

سلاااااااااااااااااام  به دوستان نازنینم . خیلی خیلی دلم براتون تنگ  شده بود . من یه مدتی هست که درگیر کار هستم و سرم خیلی شلوغ شده . دندانپزشکی هم همه میدونن کار مشکل و خسته کننده ای یه . یعنی وقتی میرسم خونه مثل جنازه میفتم میخابم . و خیلی کم میتونم نت بیام . امیدوارم همگی خوب و خوش باشین . دوستتون دارم . بابای

نظرات 2 + ارسال نظر
مهاجر سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:35 ق.ظ http://1mohajer.blogsky.com

چرا به وب من نمیای
همیشه سرت شلوغ باشه.. به جاش دندونپزشکا خوب پول میگیرند..

ای جون دلم فقط یه ثانیه اومدم وب گردی اونم رفتم وب نصیبه . به جان خودم . الان میام وبت ...

Masuooood شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:07 ق.ظ http://khoone-mojarradi.blogsky.com

سسسسسلااااممممممممممممممم
چطوری جودی ابوت؟ کارتونت هم داره پخش میشه خبر داری؟
دلمون برات تنگ شد ؛ ول کن بابا این دندون مردمو....
چن نفر تاحالا ازت به خاطر تخریب دندون شکایت کردن؟؟؟ کسی را هم کشتی یانه؟

اخ گیرم بیفتی مسعوووووووووووووووود ... یَک دندونی برت درست کنم که حظ کنی ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد