خاطرات کلینیک _1

کله سحر از سر کار اومدم و سعی کردم بخوابم که نشد . الان چشمام درد گرفته ولی خوابم نمیبره . دیشب اوضاع کاسبی بد نبود . ای یه چند تا مشتری پولدار داشتیم  . ساعتای 5 بود فکر کنم . یه عدد غول با همراهش وارد کلینیک شدن و اخ و وای که دندونم درد میکنه . هیکل طرف  آآآآآآآآآآآآآآاه ... 

یارو بوکسور هم بود . دندوناشو میدیدی به جان خودم شبیه دندون آدمیزاد نبود . یَک ریشه هایی داشت و همچی چسبیده بود به فکش ... لامصب در نمیومد .تو دلم فحش خواهر و مادر دندون طرفو دادم . دیگه دلو زدم به دریا و گفتم به جهنم تمام تلاشمو میکنم . فوق فوقش ریشه هاش میشکنه . یه زوری زدم که یه کوچولو دندونه چرخید ... یارو غوله همچی خوشحال شد و داد زد چرخید چرخید ایول ... هم خنده ام گرفته بود . هم استرس داشتم . خلاصه به هر جون کندنی بود درش اوردم ولی با همون غلقی که دکتر فرشید بهم یاد داده بود . دمش گرم خداییش . بعد تازه اینو بگم . طرف کلی از اینهمه سماجتم برای اتمام اکسترکشن خوشش اومده بود و با اون همراهش هی ادرس مطب میخاستن . منم نامردی نکردم و ادرس مطب دکتر خسرو رو دادم و حالا اونا وقتی برن مطب به جای روبرو شدن با یه خانم دکتر کوچولو موچولوی خوکشل مهربون  با یه غول مثل خودشون روبرو میشن و کلی حالشو میبریم ما این کلینیکی که مشغول به کارم یه کلینیک باکلاسه و اکثر مریضاش ادمای پولدار و درست حسابی ان هااااا . همه خونه هاشون تو هاشمیه و هنرستان و ازاد شهره و اکثرن کارمندای آموزش پرورشن . اخه کلینیک ما فقط با بیمه طلایی فرهنگیان قرار داد داره .

نظرات 23 + ارسال نظر
پریا دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:32 ب.ظ

قربوون خانم دکتر کوچولو موچولومون
مرتیکه گنده چشم پریای تکواندو کارو دور دیده که به خانوم دکتر ما نظر داره؟؟ هیچکی حق نداره ازین غلطا بکنه!
ولی حال کردم خوب حالش گرفته میشه!

جوووووووووووووووووووون بوس پری جون

مهاجر سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:32 ب.ظ http://1mohajer.blogsky.com

دیگه دلو زدم به دریا و گفتم به جهنم تمام تلاشمو میکنم . فوق فوقش ریشه هاش میشکنه

یعنی چی
دیگه از هرچی دندون پزشکه میترسم..

پرچانه چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:20 ب.ظ http://forold.blogsky.com/

ینی چه کار سختیه داندانپزشکی هااااااا
الام یه خورده که فکر کردم دیدم عمرا اگه بتونم

باور کن نصیب . به جان خودم بعضی وقتا وسط کار ممکنه گریه ام بگیره . وقتی هر کار میکنم ریشه های دندون در نمیاد میگم چرا این مریضو قبول کردم . حالا که قبول کردم چکار کنم ...
البته این اول کاره . تا حالا همه چی به خوبی پیش رفته . ایشالاه از این به بعد هم خوب باشه

نسیم پویان پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:14 ب.ظ http://jot.blogsky.com/

به به خانم دکتر
مریض های پولدار
پول بیشتر
تجربه ی همکاران
حرفه ای شدیا
راستی جریان مهاجرتت و پایان نامه ات به کجا کشید خانمی؟

نسیم جون فعلن دنبال پول در اوردنم و به مهاجرت هم همچنان فکر میکنم ببینم اخرش چی میشه .

Masuooood پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:36 ب.ظ http://khoone-mojarradi.blogsky.com

روزی 60تا جلو بازو و 60تا پشت بازو کار کن...
هفته ای یه بار هم با کوله پشتی سنگین برو کوه تا شونه هات و قفسه ی سینه ات قوی بشه دیگه حل حله ؛ فقط میمونه دست و پنجه که اونم یه ابزار باحال داره باس بخری ، یه حلقه ی لاستیکیه باس تو دستت فشارش بدی
.
.
. خانوم دکتر کوچولو موچولو خوشکل مهربون؟!!
یه انبر دسته بلند دارم ؛ راهت میشه باهاش دندون کشید ؛ ادرس بده بیارم برات ؛

ایوووووووول قوربون دستت مسعودی ... بازم تو ... کلا یه جعبه ابزار با مخلفاتش بیار . برای افتتاحش اول از همه هم رو دندونای خودت کار میکنیم ...

Masuooood جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:26 ب.ظ http://khoone-mojarradi.blogsky.com

از خیابون دانشگاه رد میشدم ؛ یه پرده زده بودن به دیفال ، روش نبشته بود " روز پزشک مبارک"
نمی دونمک مال کی بود ، فقط اومدم بهت تبریک بگم

ای جون دلم مرسی مسعودی ... اول شهریور روز پزشک هست

مهاجر جمعه 10 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:31 ق.ظ http://1mohajer.blogsky.com

به نظر شما چرا وبلاگم فیلتر شده
خاک بر سر شون


نگووووووووووووو...
مگه چی نوشته بودی توووووووووو

بهنام یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:09 ب.ظ http://harfehesabi.blogsky.com/

سلام!
دندون پزشکی شوما؟!
الان داشتی دندون یه آدم رو میکشیدی یا چی واقعآ؟!

سلام بهنام جان بعد از ساااااااااااااااااالها رفاقت تو تازه میپرسی لیلی زن بود یا مرد ... تو نمیدونستی من دندون پزشکم . آخ چه حالی میده اون روزی که بیام دندونای تو رو یکی یکی بکشم . جوووووووووووووووونم .

بیتا سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:31 ب.ظ

اِ کی اینجا رو به روز کردی
آفرین داری راه میفتی ..سحر ما کلا از دندون پزشکا میترسیم حالا تو اینجوری نوشتی دیگه

همین دوری ودوستی خیلی خوبه ...والا

به جان خودم نمیشه بیتا ... این همه رفاقت ... اصلن راه نداره ... دندوناتو باید بیاری خودم درست کنم ... از روی نعش من رد شی اگه بذارم بری پیش یکی دیگه ...

Masuooood سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:26 ب.ظ http://khoone-mojarradi.blogsky.com

راستی گفتی کارت طلایی فرهنگیان قبول میگنه درمونگاهتون؟
یادم باشه در اسرع وقت پاره اش کنم ؛ یه وخ دیدی یادم رفت و اشتباهی خدایی نکرده خدایی نکرده سر از درمونگاه شما در اوردم

فامیلی تو بگو بهم حالا اگه تو اومدی کاریت نداشته باشم ...

محمد چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:49 ب.ظ

سلام سحر خانوم یکم بری بدن سازی حل حله - مثل من قوی و خوش هیکل می شی - من یه دونه دندونم روکش می خواد ولی جرعت نمی کنم با توصیفی که کردید حتی آدرس مطب تون رو بپرسم - اگه برام ارزون حساب کنید و آمپولم تو کار نباشه پیمانی تمام دندونام رو میدم ترمیم جرم گیری و روکش کنید یه عالمه هم مشتری براتون جذب می کنم نظرتون چیه؟من بازار یابی و روابط عمومیم حرف نداره و فوق العاده پر حوصله هستم البته از پورسانت هم بدم نمی یاد اگه باشه بهتر بازار یابی می کنما شوخی کردم پورسانت شم برای خودت
نظرتون چیه ؟

داآآآآآآآش مگه ما پیمانکاریم که میخای پیمانی دندوناتو بدی دستم ... ببین اول باید بیای من برات یکی دوتا دندونتو درست کنم بعد بری بازاریابی کنی و با ارائه مدرک مستدل ( همون دندونی که واست میپزمش .... ببخشید درست میکنم ) به همنوعان و غیر همنوعان ، اونارو روانه مطب ما کنی ...

محمد چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:04 ب.ظ

مسعود من که جرعت نمی کنم فامیلیمو بدم اگه شما می خوای بدی عواقب بعدی به پای خودته

من یه خانوم دکتری رفتم می خواست عصب کشی کنه زورش بنده خدا نمی رسید اینقدر پنسشو به لبام مالیده بود که عصب دندون رو در بیاره تمام لبام تا یه ماه درد می کرد گریه ام در اومده بود نمی دونی لبم چه دردی داشت بهت توصیه می کنم پیش خانوم دکترا نری زورشون نمی رسه دندونتو با جاش در می یارن
..
..
..
به این می گن مشتری پروندن نگران نباش یکم دردت می یاد ولی یه عمر از دست درد اون دندون راحت می شی

محم_______________________د

محمد چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:07 ب.ظ

حالا خانوم دکتر این مطبتون کجاست که مشتری ها رو با اتوبوس راهی کنم البته منو فاکتور بگیر چون با اون توصیفی که کردید جرعت نزدیک شدن به مطبتون رو ندارم ولی شانسی که آوردی مشتریاتون نمی دونن

بابا ملت زرنگ شدن باید اول نمونه کار ببینن ( تو رو میگم ) بعد بیان ...

میگم ممد الان خوشحالی من با این آی دیت جوابتو دادم و با اون یکی آی دی قبلیت نه ... بعد الان خوشحالی فکر میکنی منو گول زدی ... خعلی دیوونه ای ... چقدر فکر کردی که میتونی اینجوری منو به حرف بیاری ... حالا من تو گوگل تالک اددت کردم با اینکه خعلی بدی ولی بیا ببینم تو این مدت چه کردی ... به کجا رسیدی ... ببینم تونستی نقشه های شومتو عملی کنی ...

masi پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:31 ب.ظ http://www.yasyas-66.blogfa.com

سلام سحر جون خودمونیم ها از این دکتر شیطونها هستى ها

محمد پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:02 ب.ظ

سلام سحر خانوم
به نظرتون اینقدر هالو هستم که با ایمیلی که کاملا منو می شناسید بهتون میل بدم ؟؟؟؟؟ میل قبلیم برای این بود که راهنماییتون کنم و باعث پیشرفت درسیتون بشم و ایمیل دومم این بود که حالتون رو بپرسم اینو میگن یه دوست .اگه غیر از این بود مطمعن باشید هر دو آیدیم رو عوض می کردم

به جان خودم الان هم نمیدونی من از کجا شناختمت ... حتی نمیتونی حدسم بزنی ... اگه بهت بگم کوپ میکنی ...

محمد پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:12 ب.ظ

سلام سحر خانوم آره قبول دارم دختر ها خیلی حقشون ضایع می شه از طرف شرکت ۸ تا ۱۲ مهر مازندران شهر نکا هتل آپارتمان رزرو کردیم با همون دوستایی که تو عکس های کلوب ام دست جمعی گرفتیم ۴ نفری داریم می ریم اونجا ۴ روز بمونیم واقعا ۴ تا دختر تو ایران مثل ۴ تا پسر آزادی عمل به این شکل ندارن یا مثلا من هر وقت دلم بخاد می رم کوه -یه دختر نمیتونه این شرایط و آزادی عملو داشته باشه

به امید روزی که همه ما آزاد باشیم تو مملکت خودمون ... چه خانمها چه آقایون ...

محمد پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:38 ب.ظ

حقیقتش هر دو ایمیلم رو می شناختی و میدونستم زود منو میشناسی ولی اگه ایمیلم یادت نبود یه حرف دیگه هست
خوب بگو چجوری منو شناختی ؟ گوگل تالک رو برای اولین بار نصب کردم و اددت کردم

نه من فقط اون آی دی اولی تو میشناختم . دومی رو وقتی رفتم اددت کنم عکس دوست دختر قبلیتو که دوست منم هست دیدم تو پروفایلت .. .و فهمیدم تو همونی ...

الان دوباره فکرت مشغول شد که من عکس دوستمو چطوری تو پروفایلت پیدا کردم ... به جان خودم الان چشمات گرد شده از تعجب ... اینو بهت یاد نمیدم ... شرمنده اخلاق ورزشیت ...

محمد پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:51 ب.ظ

براتون یه ایمیل در مورد خرید خونه تو تهران گذاشتم اگه مایل به خرید خونه در تهران هستید می تونم کمک زیادی کنم

نه من مشهد خونه میخرم چون اینجا دارم زندگی میکنم .

محمد جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:48 ب.ظ

سلام حدس می زنم که وقتی می خواستی منو تو گوگل تالک ادد کنی عکسک اونجا بود و منو شناختی درست حدس زدم ؟اون کتاب الکترونیکی رو بعد از رفتن دوستم ۲۰ صفحه اش رو خوندم خیلی جالب بود برات می خواستم به کتاب الکترونیکی تبدیل کنم که تو مطب بیکار بودی از رو موبایلت بخونی ولی موفق نشدم امروز یه غذای شمالی توپ درست کرده بودیم نمی دونم اسمشو شنیدی یا نه اسمش باقلا قاتق هست و با سیر ترشی می خورن ولی سیر ترشی که جدید گذاشته بودم ۶ ماهه هست و خوب آماده نبود ولی کلا خیلی حال داد

داداش شما همون دستور پخت باقلا قاتوقو برامون بفرستین خوبه ... حالا اگه بعدن وقت داشتی کتاب الکترونیکی هم بفرست میخونیم ...

محمد جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:23 ب.ظ

سلام خوبی ؟اینم دستور پخت باقلا قاتق
اول مخلوط لوبیا چیتی پوست کنده
+سبزی شفید پوست کنده+
زرد چوبه +
روغن
رو تو یه ماهی تابه ۱۰ دقیقه با شعله ملایم گاز تبخ می دی
بعد همه رو تو یه قابلامه سر دار می ریزیم و مقداری آب +سیر خرد شده+نمک به مخلوطمون اضافه می کنیم و با شعله کم می زاریم که بپزه یه چیزی که تو باقلا قاتق هست اینه که نباید آبش زیاد یاشه
چون آب زیاد طعم غداتو تغییر میده و دیگری اینه که باید آروم و با شعله کم بپزه چون هم لعب بگیره و هم لوبیا له نشه سر آخر ۱۰مین بعد از پختن غذا ۲ تا تخم مرغ بهش اضافه می کنی
این غذا برای خانومای کم حوصله خیلی خوبه چون از مرغم سریع تر آماده میشه به شرط اینکه مخلوط لوبیا و شفید سرخ شده قبلا آماده شده باشه حدود ۳۰ دقیقه ای آماده میشه
این غذا رو معمولا با سیر ترشی و خاویار ماهی می خورن
اگه می خوای سیر ترشی بزاری حواست باشه سرکه خرما بگیری چون سیر ترشی تو خوش رنگ و خوشمزه ترمی کنه

ایول محمد ... ما در اسرع وقت سعی میکنیم این غذای خوشمزه رو بپزونیم ... منکه عاشق سیر ترشی ام . همه نوعش ...
فقط سبزی شفید پوست کنده رو متوجه نشدم ... چه جور سبزی هست ؟ تو مشهد هم پیدا میشه ؟ اصلن داریم همچین چیزی ...

محمد شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:00 ب.ظ

سلام خوبی ؟ شفید تمیز و خرد شده رو تو تهران ُ سبزی پوست کنده می گن

سروش شنبه 18 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:59 ب.ظ

سلام راستش من دانشجوی ترم ۳ پزشکی هستم میخواستم بدونم درامد دندانپزشک عمومی به طور معمول چقدره؟
به نظر شما در طی ۶ سال اینده خراب میشه؟
ایا ارطششو داره من تغییر رشته بدم به دندونپزشکی؟
ممنون میشم راهنماییم کنین......

سروش عزیز ... این بستگی به علاقه خودت داره . درآمد یه دندانپزشک عمومی بد نیست ... به طور متوسط و بی درد سر حدود 3 تا 5 ماهی برات میفته . بیشتر هم امکانش هست که دیگه باید کار بیشتری انجام بدی . با پزشک عمومی بودن فقط علمت زیاد میشه . باید حتمن تخصص بخونی که از لحاظ مالی ساپورت شی . اگه دندانپزشکی رو دوست داری معطل نکن .

Academy چهارشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:44 ب.ظ http://www.linguafranca.blogfa.com

وای من همیشه دوست داشتم دندون پزشک یا پزشک بشم اما الان میفهمم چقد سخته این شغل، واقعا خسته نباشی خانم دکتر!!!
مستدام باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد