تبریک

تبریک به مناسبت پیروزی نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده



نظرات 20 + ارسال نظر
محمد شنبه 20 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 05:21 ق.ظ

سلام سحر خانوم خوبی؟ دلم برات تنگ شده بود گفتم بیام پیام بزارم به حال ما هیچ فرقی نمی کنه - دولت مردای ما اینقدر بی خیال مردم هستند که اوباما باشه یا رامنی - هر کدومشون میومدن سیاست ها در قبال ایران زیاد تغییر نمی کرد
انرزی هسته ای حق مسلم ماست ولی به چه قیمت ؟
همه کشورهای دنیا با نرخ رشد اقتصادی 5 درصد به طور متوسط دارن پیشرفت می کنن مال ما چقدره ؟
هی داریم درجا می زنیم خوب چرا؟
ما حکومت محمد و علی رو داریم چرا وضع ما اینه ؟
تا کی بی برنامه ای و بی مسئولیتی هامونو به پای آمریکا بندازیم؟کی می خوایم قبول کنیم که ما خیلی بیشتر مقصریم؟

واقعا دلم برای این مملکت می سوزه الان بازم خوبه در آینده برای بچه های ما آینده خوبی رو متصور نیستم

salam

سحر شنبه 20 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:20 ب.ظ

من که یه نفس راحت کشیییییییییدم!!!!!
اصلا اون یارو رامنی ادم نبود که........

امین شنبه 20 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:47 ب.ظ

تبریک.

داریم نابود میشیم خدا کنه ی تغییری ایجاد بشه..

Masuod یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:18 ب.ظ http://khoone-mojarradi.blogsky.com

سحر سحر سحر

جون من ...

من خوشگل ترم یا این میمون ؟؟؟

بیا یه عکس از خودم بدم بهت بذار رو وبت این کیه عکسشو گذاردی اینجا !!!


--------------------------------------------------------------------
سحر سحر هوی سحر
خیلی نامردی !!!....

آپ میکنی و سر نمی زنی !!!

برو دیگه باهات قهرم

تو خوکشلتری مسلمن ...
بووووووووووووش قهر نکن دیگه . من میام ولی کامنت نمیذارم

Masuod چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 06:18 ب.ظ http://khoone-mojarradi.blogsky.com

سلام

چند روز پیش از فریمان رد میشدم وسط شهر یه پرده نصب کرده بودند روش این نوشته شده بود " 10باب سوییت با موقعیت مکانی عالی و شرایط منحصر به فرد واقع در طبقه ی فوقانی پاساژ شهر داریجهت ساختمان پزشکان " بقیه اش را یادم نیست که میفورشند یا اجاره میدن ...
چ
این هم شماره شون :6223364 و 65

پیش شماره اش هم 0528 یا 0529 است ....


فریمان واسه زندگی و کار شهر بسیار عالی ای است ، تابستون بسیار خنکی داره حتی بعضی وقتا تو تابستون همین امسال شجزو سرد ترین شهر ها اعلام میشد تو اخبار هواشناسی !
گفتم شاید به دردت بخوره ...

نفس مرسی به یادم بودی

محمد پنج‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:32 ب.ظ

سلاممممم سحر, خوبی؟ آفرین حسابی به کارو کاسبی چسبیدی یه مدت همینجوری کار کنی آپارتمانی رو که دوست داری رو می خری کارا تا کجا پیش رفت موفق شدی کارات رو به جایی برسونی؟ اوضاع به وفق مراده - منم خوبم این ترم خدا رحم کنه درسا سنگین شده و ارائه و مفاله زیاد -امیدوارم هر کجا که هستی موفق باشی

مرسی محمد جان

بهنام شنبه 27 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:13 ق.ظ http://harfehesabi.blogsky.com/

سلام
من دوس داشتم رامنی بشه چون مرگ یه بار و شیون هم یه بار

ولی خب در کل فرقی هم نمیکنن چندان!
حالا یه جوری تبریک گفتی فکر کردم اومدم وبلاگ رئیس دفتر تبلیغاتی اوباما!

به به بهنام خان ... از این ورا رفیق ... من رئیس دفتر تبلیغاتی اوبامایم خووووووووووووو

Masuod چهارشنبه 1 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:26 ق.ظ http://khoone-mojarradi.blogsky.com

چقد لینک در مورد هیوندا کوپه !!!

میخوای کوپه بخری؟

کوپه دوست داری؟؟

چندتا میخوای بخری؟؟؟

خریدی میدی من یه بوق باهاش بزنم؟

من عاشق هیوندای جنسیز کوپه ام پسر ... میمیرم برای این ماشین ... اگه خریدم میام دنبالت میبرمت ریس یه دوری میزنیم ...

محمد شنبه 4 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 05:45 ب.ظ

سلاممممما سحر خوبیییی؟ دلم برات تنگ شده بود گفتم بیام پیام بزارم

حسین دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:54 ق.ظ

سلام سحر خانم
خیلی وقته که به وبت سر نزدم
گفتم بیام یه سلامی عرض کنم بهتون
موفق باشید

سلام حسین جان . مرسی

محمد دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:36 ب.ظ

salam sahar jan khoobi? ba mariza chikar mikoni/mashala har vaght tamas migiram saretoon sholoooghe

محمد جان شرمنده واقعن ...

Masuod سه‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:46 ب.ظ http://khoone-mojarradi.blogsky.com

یه روز تو خیابون میرفتم ، پسره با یه جنسیز کوپه هلو کنارم میومد ، بعد یگ جوری مینگریست ، مدل نگریستن فیل به مورچه ! اصلا با یه لحن خاصی نگاه میکرد !!!

50 ؛ 60 متر جلو تر تو ترافیک گیر بود ، من اومدم کنارش با همون لحن نیگاش کردم و بعد گازشو گرفتم مث چی از همه ی ماشین های تو ترافیک رد شدم

بعد دوباره 50 ؛ 60 متر جلو تر دور میدون رسید کنارم ، یه نگاه کرد ، گازشو گرفت چرخاش دود کرد !!!

منم اینجوری

ولی باز هم من موتور خودم را به جنسیز ترجیح میدم

Masuod سه‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:47 ب.ظ http://khoone-mojarradi.blogsky.com

دندون عقل را بکش ریس پیشکش !

دکتره گفت کج رشد کرده ، باید بکشی ولی باس بری پیش جراح ، میکشیش که بیام ؟؟؟


come on

یه دانشجوی سال2 دندون سه‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:56 ب.ظ http://harraf.blogsky.com

خانم دکتر من امرو ز وبلاگم رو با یک پست راه انداختم!
ممنون میشم بهم سر بزنید و نظرتون رو بگید!
تازه کاریم! کمک کنید رو غلطک بیفتیم!

Masuod چهارشنبه 8 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 04:11 ب.ظ http://khoone-mojarradi.blogsky.com

هنو نیومدی؟؟؟!!!

حسین جمعه 10 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 04:16 ب.ظ http://mbz-hr.blogsky.com/

سلام سحر خانم
ماشالله هنوز اپ نشدی
قابل دونستی بهمون سر بزن

محمد پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:18 ق.ظ

salam sahar khanoom haletoon khoobe daram maghale baraie poropozal tarjome mikonam cheghadr khabam gerefte shoma chetorid man khoobe khoobam

مسعود پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 04:55 ب.ظ

الاف امروز ، بیکار فردا ! (روز دانشجو مبارک !)

این روزها.. شنبه 18 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:44 ق.ظ http://vanity.mihanblog.com

کجاییی دکتر آپ نمیکنید؟؟ عنوان وبلاگ روزمرگی های یک دندانپزشکه ولی داره تبدیل میشه به سالانه نوشت دلمون تنگه نوشته هاتونه

امین جان ... عزیزم ... به زودی میام

علیرضا سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:00 ب.ظ

با سلام
من هم مثل خیلی ها اومدم سری به وبلاگ شما زدم ورفتم وخواستم نغمه ائی خوانده باشم شاید بسپارند به یاد, راستی ببخشید معرفی نکردم من از این دانشجو درسخونام که دارم پایان نامه ارشدمو می نگارم, الانم چون دیدم نگارنده یک پزشکه اومدم تو وبتون که جالبه .
من باتوجه به موقعیتم جملات زیادی دارم برا گفتن که هرکدوم یه درس برا زندگی حالا یکیشو براتون میذارم بعنوان هدیه چون جامعه پزشکی واقعن یکی از مصادیق واقعی ای جمله اند, وان اینکه « بهشتی که وعده داده شده, همین دنیاست , بلی هرکدام از ما میتوانیم بهشتی برای دیگر همنوعانمان بسازیم با خشت محبت وزمین دل پاک و مزد چشم سیری »
کافی ببخشید خیلی طولانی شد ادبیاتی هستیم دیگه کافیه وقت گیرمون بیاد .
علی علی
راستی واقعن دست مریزاد جامعه پزشکی .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد