...

خیلی وقت بود نیومده بودم این وبلاگم . اینقدر درگیر مشکلات زندگی شدم که حد نداره . همش کاری نیست . خیلی چیزای دیگه . بعضی وقتها دلم میخواد از همه چی بگذرم و برم یه جای دور . خسته ام . از همه چی . وهمه کس . نمیدونم . نه خوشحالم نه ناراحت . نه امیدوار و نه نا امید ... هیچی برام مهم نیست . دنبال راه حل نمیگردم . راه حل بعضی چیزا فقط گذشت زمانه . همین . این زمان لعنتی هم که دیر میگذره ... مخصوصا وقتی از زندگیت سیر شدی ... نمیدونم چرا بعد از مدتها اومدم و اینا رو نوشتم . شاید فکر کردم برای دلتنگیام جای جدیدی پیدا کردم . اینجا رو گذاشته بودم برای گفتن موفقیتام و اون وبمو گذاشتم برای همه چیزایی که دلمو میشکنه ...  

نظرات 2 + ارسال نظر
حسین شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:27 ب.ظ http://mbz-days.blogsky.com/

سلام خانم دکتر
چه عجب بود اپ وبتون رو دیدم
امیدوارم مشکللاتت حل بشه و اونقدر وقت پیدا کنی تا به وب منم سر بزنی.اگه میشه حداقل ادرس اون یکی وبت رو به ما هم بده تا سر بزنیم
موفق باشی

یMasuod پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:07 ق.ظ http://khoone-mojarradi.blogsky.com

هان ؟ چیه؟؟؟

اونجوری نیگام نکن؛تو دیگه آبجی من نیستی

خیلی بدی سحری دندون پزشک شدی دوستای وبیتو یادت رفت؟!!!

خو ماهی یک بار حداقل بیا نت دیگه؛من با گوشیم میام نت ینی تو که دندون پزشکی یه گوشی درست درمون ندای باهاش بیای نت؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد