درددل

سلام  دوستای نازنینم ... امیدوارم خوب باشین ... دلم نمیخواد تو این وبلاگم از بدی های زندگیم بنویسم ... اینجارو گذاشتم واسه موج مثبت ... اگر چه این روزها تمام دنیامو موج منفی گرفته ... خسته ام ... از همه چیز و همه کس ... دلم میخواد میرفتم یه جای دور . 

خیلی از آدمهای دوروبرمو گذاشتم کنار ... کسایی که یه زمان از نظرم بهترین بودن ولی تو سختی های زندگیم و وقتی که بیشتر از همیشه بهشون نیاز داشتم چهره واقعی شونو نشون دادن ... فکر کن از یکی انتظار یه حرفی یا یه کاری رو نداشته باشی . اصلن تصورش رو هم نکنی ... ولی یه هویی در یک دقیقه با گفتن یه حرف قصر آرزوهاتو تبدیل کنه به یه خرابه ... خیلی زیاد حالم گرفته ... از اون روز هنوز نتونستم اون برخوردشو فراموش کنم و تو خیابون تو کلینیک تو خونه هر جایی که یادش میفتم همینجوری گریه ام میگیره و نمیتونم خودمو کنترل کنم . بیش از حد دلم شکسته ... 

اصلن بدشانسی من اینه که همه اتفاقات بد تو همین ده روز اخیر رو سرم خراب شد ... همه اتفاقات مزخرف زندگیم  دست به دست هم دادن که حالمو بگیرن . خدارو شکر بخاطر داشتن دوست و همکار عزیزم کامران و یوسف که هر چقدر هم ازم دور باشن ولی همیشه هوامو داشتن . بیتا ، پریا ... دلم خیلی براتون تنگ شده . ایکاش نزدیکتر بودین میتونستم یه کم باهاتون درد دل میکردم .  

...

تا اینجا که همش نالیدم . یه کم از خوبی ها بگم هم ضرر نمیکنم . یه آپارتمان کوچولو خریدم ... البته واسه سرمایه گذاری . چند وقت دیگه که وامم درست شه اینو میفروشم و یکی بهترشو میخرم . کارم اگر چه شیفتها و جاهایی میرم که درآمدش کمه ولی فعلن راضی ام . خوبیش اینه که از نرسها و منشیم خوشم میاد ... چشمشون نزنم باهام بد شن . چشمم شور نیس واسه خودم شور میشه ... کافیه از یه چیزی تو زندگیم راضی باشم و تعریف کنم اکی ثانیه خوشیم تار و مار میشه ...


نظرات 13 + ارسال نظر
حسین دوشنبه 4 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:47 ق.ظ http://mbz-bm.blogsky.com/

سلام سحر خانوم
ای وای کلی دلم گرفت-فقط امیدوارم خیلی زود دباره همه چیز درست شه.خدا بد برا هیچ کی نخواد.اابته خودم هم این اعتقاد رو ارم که مشکلات نیست ولی وقتی ژیدا بشه همه بار اور میشه رو سر طرف.بعضی وقتها هم غیر قابل تحمل است.ایشالله که خیلی زود مثل قبل با نشاط بشید و تو وبتون هم خبریا خوب بخونم.راستی اپارتمانتون هم مبارک باشه و به خیر و خوشی.

سلام ممنونم.

حسین دوشنبه 4 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:47 ق.ظ

راستی سحر خانوم به وب منم سر بزن لطفاُ
البته ایشالله قابل بدونید

امیر دوشنبه 4 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:26 ب.ظ http://drjoon.persianblog.ir

خانم دکتر عزیز میتونم درک کنم چقدر غم انگیزه که آدم از کسایی که انتظارشو نداره ضربه بخوره ولی نباید زندگیت رو بخاطر آدمایی که ارزش اعتماد و احترامت رو نداشتن خراب کنی، من هروقت حالم بده به خودم میگم: سخت نگیر ، دل بد مکن، این نیز بگذرد! برای شما هم امیدوارم روزهای بدت زودتر از چیزی که فکر مبکنی بگذره :)

ممنون دکتر ...

محمد دوشنبه 4 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:35 ب.ظ

سحر خانوم بعضی وقتا آدم از همه طرف بد میاره ایشالله هر چه زودتر این قضیه تموم بشه و شما همون خانوم دکتر شاد و مهربون بشید و هیچ غمی تو دلتون نباشه من براتون دعا می کنم

این روزها.. سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:09 ق.ظ http://vanity.mihanblog.com

دعا میکنیم که مشکلاتتون هرروز کمتر و کمتر بشه عزیز.. همینکه تونستید ی خونه هرچند کوچیک بخرید جای شکرش باقیه.. بعضی از امثال ما که ی اتاقشو نتونستیم بخریم چه برسه خونه انشا الا.. که حتما یه جای دور میرید
موفق باشید.

حراف سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:37 ب.ظ http://harraf.blogsky.com

سلام خانم دکتر، نمیدونم منو یادتون میاد یانه؟!
من سحرم، یه دانشجوی سال دو دندون!
اشکال نداره قبول دارم خیلی خیلی سخته که آدم یهو حس کنه زیرپاش خالی میشه! یهو جایی که خیلی به بعضیا احتیاج داره که بهشون تکیه کنه پشتش خالی بشه اما بازم جای شکرش باقیه که دیگه شناختید و حالا دقیقا همونطوری که هستند قضاوتشون می کنید!
خودتون اذیت نکنید چون اون آدما اصلا ارزش این رو ندارند که بخواید خودتونو ناراحت کنید چه برسه به اینکه گریه کنید! خواهشا به خاطر اونها گریه نکنید!!

سحری ...

محمد سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:09 ب.ظ

سلام سحرخانوم خوبی؟ سحرخانوم زمان مشکلات رو حل می کنه کافیه یکم صبر داشته باشی هر کسی تو زندگیش یه نقطه بحران و شکست داره

پریا سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:08 ب.ظ

سلام عشقممم چطوری سحر جونم؟ نبینم غصه بخوری و غمگین باشی مشکلات همیشه هستن و تو میتونی از پسش بربیای. تو مشکلات زیاد دیگه ای رو پشت سر گذاشتی عزیزم

پری کجایی تووووووووووووووووووووووووووووووووو

پریا پنج‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:44 ب.ظ

من که همینجام ولی راستش کارای پایان نامه و داروخونه و ... خیلی سرمو شلوغ کرده

Masuod جمعه 8 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:45 ب.ظ http://khoone-mojarradi.blogsky.com

کی آبجی مارو ناراحت کرده ؟؟؟

اسم و آدرسشو بده فردا با داشن آموزام بریم بکشیمش گوشتشو جا گوشت گوساله برزیلی بفرشیم

یه اسم میخوای بگی ؟ چرا دست دست میکنی؟ دلت به حالش میسوزه ؟
بگو قول میدم آروم بکشمش .

-------------------------------------------------------------
غمِت نباشه ...

هرکی هرچی گفت ؛ هر غلطی کرد بیخیال ...

خودشو خراب کرده ...

من یه دوره ( همین 2 سه ساله اخیر) مث چی به مشکل خوردم ، داغون شدم ، مُردم و زنده شدم ، 11 کیلو وزن کم کردم بس اینور اونور دویدم !

بعضی شب ها فقط 2 سه ساعت میخوابیدم !!!

از همه طرف فشار روم بود ، حالا این وسط یه عوضی پیدا شده بود که هر روز با حرف هاش اعصابم را بهم میریخت (اگه اولین پست های وبم را بخونی میفهمی چقدر داغون بودم )

ولی الان چی ؟

روز های سخت گذشته ، و من دارم مث مرد از زندگیم لذت میبرم !!!

اصلا خودتو ناراحت نکن ، خدا تو قرآن گفته بعد هر سختی آسانی هست (تو سوره عصر گفته ؛ عربیش را بلد نبودم بنویسم )

ضمنا گریه نکنی ها ...

بشنوم ناراحت میشم ...

OK ؟
----------------------------------------------------

داداش مسعود ...

Masuod شنبه 9 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:31 ب.ظ http://khoone-mojarradi.blogsky.com

لال شدی سحر؟

چرا به زبون اشاره (منظورم شکلک هاست ) میحرفی ؟

شاید انگشتات مشکل داره ؟

نکنه بیمارات انگشتتو گاز گرفتن ؟

بیتا یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:48 ب.ظ

سحر جونم من این دو هفته خیلی سعی کردم بیام ..اما سرعت نتم اینقدر افتضاحه که جمیلم رو به زور باز میکنه با این سرعت که نمیشه بحرفیم نمیدونم چرا اینقدر کند شده .
آپارتمانت هم مبارک باشه

نفسمی تووووووووووووووو ... از مبایلتم که کلن قطع امید کردم ... میذاری رو پیغامگیر یا خاموشه ... انگار که مثلن پرزیدنتی چیزی هستی که اینقدر سرت شلوغه که دیگه نمیتونی در دسترس باشی ...
مرسی نفس
بوووووووووووووووووووووووووس

بیتا دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1391 ساعت 05:17 ب.ظ

تروخدانگاه کن دست پیش گرفته پس نیفته ...کی بود گفت من همش سر کارم و اصلا خونه نیستم ..
من که همیشه بهت سر میزنم ..نمیدونم کی وقت داری که منم بتونم بیام

ا

بدو بیا ... میخوام ببوسمت ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد