......

سلام ... یک سال گذشت ... به همین سرعت ... باورم نمیشه ... یک سالو یه ماه نیومدم آپ کنم . از خودم تعجب میکنم ... راستش کامنتای بهنام و مسعودو حسین باعث شد سر ذوق بیام و یه پست بذارم ... کامنتاشون منو برد به یه سال قبل .... ولی راستش خدارو شکر که زود گذشت ... آره تلخ ترین اتفاقات زندگیم از همون آذر سال قبل بود ... ترکش هاش تا الانم هست البته خیلی خفیف ... ولی هست ... خوب خدا رو شکر جون سالم ازش به در بردم ... بی خیال ... این دنیا هیچیش به خدا هیچیش ارزش غصه خوردن نداره ... نه بی پولیاش ... نه دل شکستگی هاش ... نه نفرتاش ... آآآآآآآآآقا هیچی این دنیا ارزش نداره حتی عشقای کشکیش ...

از لحاظ کاری و درآمد برام فوق العاده عالی بود ... خدا رو شکر ... البته نباید هیچ چیزیو خیلی دوست داشت .... هیچی ... حتی ثروت و موفقیتو ...

دنیا به هیچ کی وفا نمیکنه ... به جان خودم ...

هیچ وقت به این اندازه خوشحال نبودم ... همش فقط واسه خاطر اینه که دلبستگی به این دنیا ندارم ... به هیچی این دنیا ...

الان حسش نیست بیام وبلاگاتون ... ولی خیلی دوست دارم بیام ببینم تو این یه سال چه خبرایی بوده که من بی خبر موندم ....

برمیگردم

حتما


نظرات 1 + ارسال نظر
مسعود شیری چهارشنبه 13 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 01:05 ب.ظ

سلام دوست قدیمی!

الان این پست جدیده یا قدیمی ؟؟؟


امروز یهویی یاد دوستان وبلاگی قدیم افتادم و خواستم بهشون سر بزنم

واقعا خاطرات زیادی برام زنده شد

امیدوارم هرجا که هستی شاد و سرحال باشی

امیدوارم زندگی به کامت باشه

اگر اومدی و خوندی این نظر را تایید کن تا بدونم اومدی

حالشو داشتی هم یه ایمیل بهم بفرس
amoomasuod@gmail.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد